torsdag 1 maj 2008

Sjuk, IGEN! :(

Ja då var det torsdag klockan är redan tio i tre på eftermiddagen men jag sitter fortfarande i pyjamas byxorna. Jag är sjuk igen. Tråkigt, vi fick ställa in alla planer för idag. Vi skulle ju till stan och kolla på lägenheten och på konsert i Swedish Hall. Men nej, nej så blev det inte utan jag får varsågod att stanna i sängen hela dagen. :( Först trodde jag att det kanske var mina visdomständer som är halvvägs uppe, för det spränger så förbannat i huvudet och jag är öm i munnen. Men har jag ont i ansiktet också, så det är antagligen något förkylningsvirus i bihålorna. Jag har aldrig varit sjuk så ofta som här, men någon doktor blir det inte, inte än i alla fall. Martin gick till doktorn för två veckor sedan, han fick betala ca 4000 kr för fem minuter med doktorn och ett blodprov! Det tog över en vecka att få veta något, sen fick han höra att; -Vi hittade inget fel på dig, vila så blir du bra. Jag går inte förrän jag måste.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inge vidare!
Att det flyger runt så mycket virus i USA trodde jag inte + du som jobbat i butik rätt länge och på färja borde ju inte bli så lätt sjuk tycker man...
Men att det var så dyrt att uppsöka läkare trodde jag aldrig!!! :O

Krya på dig!
/Markus

Tiina sa...

Tack Markus!
Jag mår redan bättre:)
/Tiina