söndag 4 maj 2008

Jag mår mycket bättre än igår, kanske är jag frisk i morgon och kan ta en sväng till stan? Jag började dagen med att äta amrikansk frukost, pannkakor med lönnsirap. Sen har jag vilat, läst bloggar och letat frisyrer och hårfärger på nätet. Det finns hur mycket som helst, men ingen riktigt bra sida med bara hår och frisyrer. Det vore på tiden att det dök upp. Min syrra sa idag att jag borde bli brunett igen, när jag frågade Aakå så tyckte hon också att jag passar bättre som brunett. Först måste jag hitta en frisör som jag vågar låta färga och klippa mig.
Igår åkte vi till Los Gatos för att se ett cykellop. Det var skönt väder och zteam kom 5:a, så det var en bra dag. Vi kom hem ganska sent så på kvällen såg vi en film, Narnia och somnade.
Snart ska vi gå ner till affären och handla lite mat, och ikväll är det Desperatkväll, Jane vart är du?

Inga kommentarer: